środa, 3 sierpnia 2016

Wakacje i wyprzedaż;)

No i nie udało mi się dokończyć przed urlopem domku zielarki, chociaż bardzo się starałam - po prostu weekendy były za krótkie;)...
No nic - mam nadzieję, że jeszcze zdążę przed końcem wakacji, a na razie krótka fotorelacja z dotychczasowych postępów prac.







Natomiast co do tytułowej "wyprzedaży" - noszę się z zamiarem sprzedaży dioramy którą zrobiłam dla Noni.
Diorama powstała z myślą o tworzeniu i fotografowaniu scenek rodzajowych z udziałem laleczek - stąd dość "otwarta" jej forma.
Tymczasem okazało się, że choć lalkami bardzo lubię się bawić, to już obfotografowywać je niekoniecznie:(.
Z czasem doszłam też do wniosku, że z miniaturowych wnętrz wolę formy bardziej zamknięte, a diorama stoi niewykorzystana i zajmuje miejsce, którego nadmiaru niestety nie mam, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany - zapraszam do kontaktu mailowego:).





9 komentarzy:

  1. Czy diorama jest nadal dostępna?Pytam,bo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:)
      Oczywiście - zapraszam do kontaktu mailowego: wielka.mama.umk@gmail.com

      Usuń
  2. świetny dom zielarki!!! Zakochałam się w piecu z kominem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Umyslilam sobie, że w piecu schowam cała instalacje oświetleniowa - dlatego taki duży wyszedł, ale w sumie wyszło mu na dobre:)

      Usuń
  3. Jak ja kocham takie magiczne domki! Będzie pięknie, już zresztą jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Tez lubię takie klimaty - to chyba trochę taka tęsknota za czasami które dawno minęły daje o sobie znać...

      Usuń
  4. Podziwiam nadal i zdolności i chęci Twoje, coś jednak pokrewnego duchowo musimy mieć :) cuda wszystkie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj, duchowo to ja strasznie wredny charakter mam;)...
      Och, chęci są i to jakie! A ja tu biedna na urlopie, 400 km od rozgrzebanego domku siedzę;(

      Usuń
  5. Domek jest przepiękny! Jestem zachwycona i zauroczona! A te deski podłogowe z maleńkimi gwoździkami! Cudo! Wszystko wspaniale dopracowane!

    OdpowiedzUsuń