niedziela, 11 lutego 2018

Drzwi z witrażem

Przez prawie dwa tygodnie kontemplowałam gotowy kamienny komin i dumałam nad układem całego domku, kształtem i wyglądem okien i drzwi...
...finalnie stanęło na oknie witrażowym i drzwiach z przeszkleniem kopiującym wzór okienny - jak wyszło? Sami oceńcie...

Drzwi i framuga zaprojektowane i wykonane w pełni samodzielnie - jeszcze w stanie surowym, bo nie do końca jestem pewna ich koloru (zastanawiam się nad szarą elewacją domu, dopełnioną niebieskimi lub czerwonymi drzwiami... sama nie wiem...)...




7 komentarzy:

  1. Wyszło fantastycznie. :)
    Nie lubię czerwonych drzwi, więc będę głosować za niebieskim, gdyby ktoś pytał. ;) Witrażowe okna to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).
      Patrząc rozsądnie też skłaniałabym się ku niebieskim, ale miałabym też ochotę zupełnie niezachowawczo zaszaleć tym razem;)...

      Usuń
  2. Śliczne, ja też lubię niebieskie drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) - zobaczymy jaki kolor sobie finalnie te moje drzwi wybiorą;)...

      Usuń
  3. Niesamowite! Jakbyś miała maszynę do zmniejszania prawdziwych przedmiotów. :)
    Jak patrzę na te drzwi, to mam przed oczami urocze angielskie wiejskie domki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielskie, albo francuskie - Szkocja też mnie nęci:)
      A wyjdzie jak zwykle pewnie nie-wiadomo-co;)

      Usuń
  4. a wychodzi jak zawsze -
    takie w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń